Thursday, August 28, 2014

Päeva jäädvustamine

Juba tükk aega enne seda, kui ma oma pulmadest unistama julgesin hakata, jäid facebookis silma imeilusad lühikesed pulmavideod. Olgugi, et inimesed neis olid täiesti võõrad, kiskus vaatamine pisara alati silmanurka. Autoriks on Toomas Vardja. Eks ma ikka aimasin et selline suurepärane töö odav ei ole, aga igaks juhuks küsisin siiski pakkumist. Esiteks tuli välja, et tal on juba terve augusti kuu täis broneeritud ja teiseks soovib ta 3-5 minutilise video eest 1500€ ja koos 20-35 minutilise videoga 2000€. Mu süda murdus natuke.
Lohutasime ennast sellega, et fotograafi ja videograafi mõlemat nagunii endale lubada ei saaks ning fotoraamat on siiski püsivam mälestus.

Fotograafidest julgen ma teistele soovitada Margus Mutsu. Tema pildistas minu heade sõprade pulmapäeval ilupilte ja tseremooniat ning küsis selle eest 300 eurot. Fotod jäid väga-väga ilusad. Tema portfooliot piiludes sain aru, et tal on üpriski äratuntav "käekiri" ja ega ma ei saa ju ometi sõbrannaga samasuguseid pulmapilte teha.

Meie fotograafi valik oli tegelikult minule ülilihtne. Kusagil pulmafoorumis soovitati Rene Riisalu ja ma armusin tema piltidesse kohe kui neid nägin. Täpselt selliseid muinasjutulisi fotosid ma meie päevast tahangi! Ilupiltide, tseremoonia ja pulmapeo  jäädvustamise eest (koos transpordi ja eelneva konsultatsiooniga) soovib ta 700€. Härra hakkas esialgu vastu puksima, kuna tema abielus sõbrad/pereliikmed väitsid, et hind on liiga kallis. Ühel hetkel ilmusid aga pildid hiljuti käidud pulmast, kus oli odavam fotograaf. Peale seda teatas härra nördinult, et tahaks ikka täiuslikke pilte, kuid oli uurinud, et Riisalu on meie kuupäeval juba kinni. Teatasin talle siis rõõmsalt, et see kuupäev ongi meile broneeritud :)


2 comments:

  1. Meil on ka just fotograafi otsimine käsil, mees tõi mu samuti maa peale ja tõesti 800€ fotograafile on tegelikult üüratu summa. Seega hea, et sa tõid ka siia soodsama näite.

    Ma arvan, et pulmavideo pole nii tähtis, mina vist annan meie koduvideokaamera kellelegi ja siis lasen tal filmida meie enda lõbuks :)

    Meie pulmad on 15.05.2015 ja kirjutan samuti blogis ka pulmateemadel:

    www.minajamuud.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud lingi eest. Tore on jälgida kuidas teistel edeneb ja ehk saab midagi kõrva taha panna :)

      Delete