Friday, December 12, 2014

Vaikselt sujub

Eelnevalt mainitud murest muusikaga ma lõpuks üle ei saanudki. DJ-ga oleme endiselt rahul, aga ma ei suutnud ikkagi meie pulmapäeva ilma bändita ette kujutada. Seetõttu piilusin ja uurisin vaikselt võimalusi edasi.

Kõigepealt võlus mind ära üleäge rock'n'rolli bänd Lucky Jeans. 3 x 30 minutilise esinemise tasu on 750€. Koosseisu kuulub vokaal, trompet, saksofon, klahvpillid, trummid ja bass. Kõlab ju ideaalselt?! Youtube'st leidub ka näidislaule. Kahjuks ületab nende esinemine siiski meie limiidi, kuna nendega kaasakäiva helitehnilise terviklahenduse eest tuleb juurde tasuda veel 450 eurot.

 Tegelikult võin saladuskatte all tunnistada, et ma lappsasin lausa hüsteeriliselt youtube'i, kodulehti ja foorumeid läbi, et midagigi sobivat leida. Lõpuks jäi silma ansambel EHA - Marjametsa laul. Nii tore.. aga mitte ühtegi kontakti pole.. nagu mitte kusagil. Ainuke viide, mille ma leidsin, oli Folkselli facebooki lehel. Kirjutasin siis neile ja uurisin, kas oskavad mind äkki aidata. Tuli välja, et sattusin kohe õige inimese otsa, kes oli bändiga otseselt seotud ning andis enda numbri. Kõnele vastas üks ülilõbus ja vahva sell, kes teatas, et tuleksid hea meelega meie peole, aga minu kuupäeval olid nad ennast juba sõbra pulma esinema lubanud. Seetõttu unustasin ka hinda küsida. Minu loogiline mõtlemine ütleb, et väga kallis see ilmselt olla ei saa, kuna igasugune reklaam puudub.

Õde väitis vahepeal, et ta on käinud üritusel, kus esines ansambel S.E.K.S. ja see olevat rahva korralikult käima tõmmanud. Sellele peole olid nad läinud 600€ eest. Minus hakkas juba lootusekiir tärkama, kuna bänd tundus tõesti hea. Nende kava on 120 minutit ja esitavad tuntud eesti- ja inglisekeelseid lugusid. Selgus aga, et tänu suurele nõudlusele on nende hind kerkinud 1300€-ni. Lootus kadus jällegi.

Vahepeal mainiksin ära ka Hajameelsed Kunznikud. Tegelikult nendest ma suurt midagi ei tea, aga lood on väga lõbusad ja kaasahaaravad. Igatahes on bändi üks liige minu venna sõber ja olin valmis hinnapakkumist küsima.

Siis aga leidsin saksofonisti Märten Kaldamäe, keda hakkasin kirjadega pommitama, et uurida, kas ta esineb ka mingisuguses koosseisus. Vastuseks sain, et muusika on siiski tahaplaanile jäänud ning tegeleb sellega hetkel vaid hobikorras. Nüüd tegutseb ta hoopiski elukutselise fotograafina. Kui kellelgi on veel piltnik puudu, siis tasub pakkumist uurida. Igatahes kuhu ma Märteniga seoses jõuda tahtsin on, et see võhivõõras tüüp osutus kõige toredamaks ja abivalmimaks tegelaseks, kellega ma pulmadega seoses kokku puutunud olen. Lihtsalt heast tahtest pakkus lahkelt enda abi hea muusiku leidmisel ning võimalust ka edaspidi pulmadega seoses oma küsimustega tema poole pöörduda (ka kontaktide saamiseks). Tema soovituseks minule oli Maarja Aarma, kellel juhtus minule just sobiv koosseis olema. Nad tulevad meie pulma esinema tasuga 800 eurot + transpordikulu ja õpivad ära  minu poolt soovitud loo pulmavalsiks. Ta laulab imehästi ja mu süda on lõpuks rahul ☺

5 comments:

  1. Tere! Ka mulle jäi silma ansambel EHA ja tõepoolest ei leia kuskilt nende kontakte. Kas saaksid jagada minuga näiteks seda tel. numbrit? Uuriksin nende käest, kas neil oleks aega ja mahti tulla septembri alguses ühte pulma esinema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annan hea meelega numbri, aga ei tahaks igaks juhuks täiesti avalikukt seda levitada. Jätke mulle enda e-mail ning kirjutan teile :)

      Delete
    2. Arusaadav, minu e-mail on: mariliis.sikamagi@gmail.com

      Delete
  2. Tere. Seoses sellega, et ka meie soovisime ansamblit EHA meie pulma esinema, kuid läbirääkimiste käigus siiski selgus, et osadel liikmetel see kuupäev juba kinni, siis kahjuks langesid nad ära. Siit igaksjuhuks uurin, et mis koosseisus Maarja Aarma teie pulma esinema tuleb? Ehk kattub meie maitse ja ka meie saaksime lõpuks selle bändi saaga lõpetatud. Hea meelega kuulaks neid :) Tänud juba ette.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina küsisin konkreetselt 2-4 liikmelist koosseisu. Seega meile tulevad nad esinema neljakesi (trumm, bass, kitarr, laul), kuid saab kutsuda ka viieliikmelisena (koos saksofoniga). Oma repertuaarist valivad lood vastavalt tellija maitsele, näiteks kas jazzilikum või rohkem funki ja popi suunaga. Saime ka demo ühest loost ja sellest piisas, et aru saada, et meile väga sobib :)

      Delete