Thursday, September 18, 2014

Esimene pakike kohal

Ebay on ikka üks tänuväärne koht.
Murdsin pead, et kust saaks servjette osta, rentida või õmmelda lasta, aga kõik variandid olid kuidagi mõttetult kallid. Hetkeks tuli isegi idee endale mingi odav õmblusmasin soetada ja ise need valmis teha. Suures otsimistuhinas sattusin pabersalvrättide peale, millele saab lasta personaalse teksti trükkida. Otsisin välja kõige odavama tegija, et mitte liiga suure pettumuse osaliseks saada.

Täna jõudis pakk kohale ja tuleb tunnistada, et ma olen ülirahul. Tekstiilist servjetid on küll kindlasti uhkemad, aga saadud lõpptulemus on minu arust palju armsam, kui lihtsalt ilusasti volditud rätik. Tellisin paki Belgia müüja bingopoweri käest. Tuleb teha ainult tellimus, kirjutada talle millist motiivi, värvi ja teksti sa soovid ja nad hakkavadki kohe tegutsema ning enne postitamist saadavad pildi ning uurivad kas sobib. Koos postiga läks kokku umbes 26 eruot.


Minul tuleb selle ümber veel virsikutoonis lipsuke, kui ma leian piisava koguse õiges toonis atlasspaela. Hetkeseisuga olen käinud läbi 2 suuremat kangapoodi ja teinud teinud tellimuse e-poest, kuid täna tuli vastus, et paela on alles kõigest 9 meetrit. Õnneks ei ole sellega veel kiiret.

1 comment:

  1. Tallinnas on selline laopood nagu Karnaluks. Neil on e-pood ka. Seal saab tunduvalt odavamalt osta, kui mujalt. Samuti on võimalik osta ka suurtes kogustes. Soovitan koha peale minna, sest see ladu on meeletult kaupa täis.

    ReplyDelete