Sunday, October 5, 2014

Päeva jäädvustamine II

Ausaltöeldes olin pulmapeo video mõtte juba täiesti maha matnud, kuna see lihtsalt ei mahtunud enam eelarvesse. Hiljuti käisime aga Tartus sõbrannal külas pisiperet üle vaatamas ning taustaks pandi mängima nende väikse armsa peo video. Hinge tekkis pisike kripeldus, kuna piltidelt ikka sama emotsiooni ei saa.

Õnneks on facebook'is järgmisel aastal abiellujatele selline tore grupp nagu "Pulmad 2015", kus tulevased pruudid lahkelt oma edusamme ja teadmisi jagavad. Tuli üles teema videograafide kohta ning otsustasin igaks juhuks seal mainitud tegijalt hinnapakkumist küsida.

Ja meil tulebki pulmavideo!
Videograafiks on Innar Hunt. Mul on lausa raske uskuda, et mõni tegija ka nii mõistliku hinnaga on. Kusjuures tööd pole sellepärast halvemad. Vastupidi, isegi mu üpris pirtsakale Härrale meeldisid väga. Lühike video (3-5 minutit) on kõigest 350 eurot ning paarsada eurot juurde makstes saab  ka täispika (20-25 minutit) video. Transpordikulu hinnale ei lisandu ning osa summast võib tasuda alles siis, kui video on valmis. Ta on ka ise äsja abiellunud ja väga teadlik kui oluline see sündmus asjaosalistele on. :)

2 comments:

  1. Kes küll seda blogi kirjutab :) ?

    Mina olen ka samas grupis ja ka meil on videograafiks valitud Innar Hunt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult sina oledki üks nendest, keda peaksin idee eest tänama. Aitäh! :)

      Ise jääksin siiski anonüümseks ;)

      Delete