Friday, October 10, 2014

Kleidi valik - esimene ämber

Nonii.. oma vaimusilmas kujutasin ette, et pulmad on see üks päev/koht, kus ma kavatsen hästi ilus olla ja väga palju komplimente välja nuruda. Tänase päevani ma ausalt uskusin, et nii see saabki olema.  Minu mure seisneb aga selles, et ma ei tahtnud mitte kuidagi kleiti Eestist osta. Ma olen pulmade eelarve juba niigi lõhki ajanud ja valik tundus siin samuti kuidagi kahtlastelt väike.

Käisin küll Anna-Bella salongis sõbrannadega kohal ja suutsin kogu valikust isegi 3 kleiti leida, mida olin nõus proovima. Kahes neis tundsin ennast lausa hästi. Kui olin otsustanud ühe kleidi lõike kasuks ja teist - mittevalitut - Härrale suure nurumise peale pildilt enda seljas näitasin, siis olid tema sõnad: "Jumal tänatud!". Väidetavalt üritas ta vaimukas olla, aga pinge kasvas.
Teise kleidi miinusteks oli hind (ligi 700 eurot) ja litrid. Ma olen pigem less is more  tüüpi inimene ja kohe üldse ei tahaks sädeleda.

Kleite proovides sattusin ma samal ajal peegli ette ühe teise pruudiga, kellel oli kreemikam kleit seljas. Sellel hetkel sai mulle selgeks, et minu oma saab olema lumivalge. Ta lihtsalt paistis üleni säravvalge minu kõrval üsna närune välja. Ilmselt ei tohiks sellise kleidivalikuga peol ükski lina, ega muu ese olla sinust valgem.

Harjusin siis juba mõttega, et kleit tuleb hoopiski tellida - ja võimalikult varakult, et saaks midagi veel ette võtta, kui valik peaks ebaõnnestuma.
Otsustasin selle lehe kasuks: http://www.missydress.co.uk/wedding-dresses.html?p=7 . Tundus kuidagi usaldusväärne ja suutsin leida ainult positiivset tagasisidet.
Seal oli mul umbes 3 lemmikut. Kõige eelistatum oli allolev kleit, kuid sõbranna leidis, et keegi müüb seda ka soov.ee-s.


Müügil oli küll L suurus, aga kasutasin siiski võimalust ja küsisin omaniku käest tema enda tehtud pilte.



Kleit mulle siiski enam ei meeldinud ja otsustasin järgmise kasuks.

Tellimuse tegin koos kingade ja alusseelikuga ning postikulu tuli juurde 61 eurot. Ei tundunud iseenesest midagi hullu , kuna kokku tuli hinnaks 290 eurot.

Täna siis saabus pakk Eestisse. Mina pole varem suuremaid tellimusi ise teinud ning ausaltöeldes ei keskendunud ka piisavalt nimetatud kodulehe infole. Uskusin, et tollimaks Inglismaalt tuleb mõnikümmend eurot. Tegelikult tuli kaup hoopiski Hiinast. Tegin siis saadetise deklaratsiooni ära ja selgus, et juurde peab maksma veel 93 eurot selleks, et pakki kätte saada. No mida?? Mu Hiina kleit hakkab salongi hinna mõõtu juba võtma.

Tõime Härraga paki ära ja ootasin kuni ta maale liigub, et saaks lõpuks oma kauaoodatud pakikese avada.
Mulle vaatas vastu üleni sädelev ülipikk valge pundar. Tellisin selle enda mõõtude järgi ja olin isegi mures et äkki oleks pidanud mõne millimeetrikese hingamisruumi jätma. Aga see oli hoopis suur.. igalt poolt. Ja alusseelik tegi kleidi kuju väga kummaliseks. Nii palju siis minu ilusast olemisest pulmas. Ma siiski loodan, et kleidiga annab veel midagi ette võtta. Kui keegi tegeleb Tallinnas õmblemisega või oskab soovitada inimest, kes suudaks mu kleidi päästa, siis tehke seda! Palun!

Teistel pruutidel soovitan siiski kleiti enne ostmist proovida ja tellimuse õnnestumisele mitte nii väga lootma jääda.

Aga kingad on  nunnud.



No comments:

Post a Comment